Virksomheder og organisationer opsamler hver dag store mængder information. Fx oplysninger om økonomi, medarbejdere og kunder. Men de mange data får først værdi, når de bliver omsat til konkret handling. Vi vil alle gerne kunne træffe gode beslutninger hurtigt. ...

Vi hjælper udbydere af kommunikationsservices og medievirksomheder med at blive den nye generations leverandører. Vores erfaring med moderne telekommunikation dækker bl.a.

  • Migrering og vedligeholdelse af 1.500 applikationer hos seks af verdens største udbydere af telekommunikation
  • Levering af førende løsninger via vores serviceplatforme, M2M (kommunikation mellem maskiner) og ”Internet of Things”-applikationer
  • Vellykket udrulning af 48 faktureringssystemer over de seneste fem år og produktion af 570 millioner fakturaer om måneden

Kundeindsigt er lig med konkurrencefordel

På et mættet og konkurrencepræget telekommunikationsmarked er kundetilfredsheden altafgørende. Vi hjælper med at overvåge og analysere kundeoplevelsen, så der er grundlag for at give den optimale serviceoplevelse og øge kundeloyaliteten.

Vi hjælper vores kunder til at udbyde de bedste kommunikationsservices, men tilbyder også at tage over på dele af forretningen – fx ved at outsource kundesupporten til os.

Det siger vores kunder

Service desk-løsningen, som CGI har leveret til os de seneste fire år, har forbedret vores slutbrugeres tilfredshed og har reduceret den gennemsnitlige mængde opkald. Vores fælles strategi er at fortsætte med at forbedre serviceniveauet og at skabe den højest mulige kundetilfredshed hos vores slutbrugere de kommende år.

Lars Hylén, Vice President, WorkPlace ServicesTeliaSonera