Kender du Anna? Det burde du måske… Ny teknologi og dedikerede medarbejdere giver Anna en ekstraordinær kundeoplevelse. Sætter I kunder som Anna i centrum? På få minutter kan du få kortlagt din Omnichannel-modenhed – og få et indblik i, ...

Behovet for it-understøttelse afhænger naturligvis af vores  kunders forretning. Grossist-virksomheder har særlige krav til deres ERP-system og lagerstyring. Detailhandlen skal have økonomi og kundetilfredshed til at spille sammen, mens kontrakter, prisregulering og serviceaftaler er afgørende i ejendomsadministration.

Skab ekstraordinære kundeoplevelser

Det er blevet et konkurrenceparameter at kunne forudsige kundens adfærd. Samtidig er fokus flyttet fra produkt til oplevelser. Kunden forventer en skræddersyet købsoplevelse, i takt med at købsmulighederne er næsten utallige. Fysiske butikker spiller stadig en central rolle trods den digitale vækst. Det handler om at være i kontakt, der hvor kunden allerede er.

Customer Experience og Engagement Management, CRM og Omnichannel er et lille udvalg af en lang række redskaber, der alle har til formål at forfine en gammel dyd – god kundeservice - hvor slutresultatet er altafgørende: Tilfredse og ikke mindst loyale kunder.

En komplet løsning – eller hjælp til det helt specifikke?

Vi understøtter din forretning, hvad enten du har brug for en komplet end-to-end-løsning eller mangler den rette loyalitets-app. Vi er platformsuafhængige og hjælper dig med at vælge den brancheløsning, der passer til lige netop jeres forretning.

 Vi forstår, at I arbejder i en foranderlig verden og branche, og vi formår at bringe jeres forretning derhen, hvor I ønsker den skal være i fremtiden. Om det så er online eller offline – på mobil, web, sociale medier eller i skyen.

Gennem årene har vi udviklet en række brancheløsninger, som dækker handels- og servicevirksomheders specifikke behov. Fællesnævnerne er, at vi effektiviserer forretningsprocesserne og skaber en bedre udnyttelse af ressourcerne. Det kan mærkes på bundlinjen hos vores kunder.

At vinde kampen om de danske detailkunder

I den danske detailhandel er der rift om kunderne. LS Nav er en komplet softwareløsning, der forener Point of Sale (POS) med Enterprise Resource Planning (ERP). Der er tale om en standardløsning med en lang række værdiskabende add-ons, som kan benyttes ”ud af boksen”:

  • Retail and catering POS: Brugervenligt betalingssystem online og offline
  • Recipes and nutrition: Information om kostpris og allergener
  • Omnichannel: Sammenhængende kundeoplevelser på tværs af kanaler
  • Click and collect: Forudbestilling af varer på webshop
  • Prepaid & pre-ordered services: Spring køen over i restauranten
  • Member club: Personlige tilbud og pointoptjening til loyale kunder

Global erfaring og lokal ekspertise

  • Vores +4.000 retail-eksperter hjælper +800 kunder globalt på tværs af detailhandel og grossist-virksomheder.
  • CGI arbejder sammen med nogle af de største globale kunder inden for retail-markedet.
  • Vi samarbejder med seks af de største dagligvarekæder i Europa, hvor vi leverer omnichannel løsninger og ydelser.
  • Vores Global Retail and Consumer Services Center of Excellence i Frankrig udvikler og arbejder med de nyeste retail-teknologier og løsninger, som vi kan tilbyde dig.
  • Vi tilbyder outsourcing kapaciteter, der omfatter drift af infrastruktur, mainframe-offload, applikationssoftware og forretningsprocesser.