Primære faneblade

Styr og styrk relationerne med CRM til din Microsoft Dynamics NAV-løsning

Som handel- og engrosvirksomhed er det alfa og omega at have styr på relationerne. Microsoft Dynamics NAV-brugere har mulighed for at udvide deres it-løsning med CRM – et redskab til styring af kunderelationer. Med CRM håndterer du effektivt dine relationer til kunder, leverandører og samarbejdspartnere. Få fod på kontakthåndtering, leadhåndtering, kampagnestyring, kundetilfredshedsundersøgelser m.m. og skab værdi for dig selv og dine kunder. 

Få CRM med på farten

Har du sælgere ude af huset, kan de tilgå CRM-data på farten. Sælgerne får online adgang til besøgsstyring og de nyeste kundeoplysninger i Microsoft Dynamics NAV. De kørende sælgere kan bruge PC’er med internet browsere, iPads eller Android tablets til at få vist CRM-data. Vores særlige apps gør adgangen til CRM-systemet let fra tablets og smartphones.   

Skræddersyet CRM

Har din virksomhed særlige behov, for eksempel for offline adgang, kan vi levere Microsoft Dynamics CRM som en overbygning til NAV. Vi leverer både simple og avancerede CRM-løsninger i eller uden for dit Microsoft Dynamics NAV-system.

Vil du mere end CRM – har vi også CEM

Med vores CRM (Customer Experience Management) løsninger hjælper vi B2C virksomheder med at udnytte mangfoldigheden af de eksisterende data om kunder og kundeadfærd til at forberede kundens oplevelser og loyalitet – og dermed Customer Lifetime Value.