Microsoft har opgraderet sin tidligere CRM-platform til Dynamics 365 og ændret navnet til Microsoft Dynamics 365 CE, hvor CE står for Customer Engagement. Det er en ny platform med stærke værktøjer til at styre og udvikle din virksomheds engagementer med dine kunder - og omvendt.

Applikationen er fleksibel, skalerbar og understøtter alle relevante forretningsprocesser, der påvirker kundeengagementet. De indbyggede workflows optimerer og effektiviserer arbejdet - også i virksomheder med geografisk spredte medarbejdere, som samarbejder i kunderettede funktioner.

Først og fremmest byder Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement på stærke værktøjer til:

  • Marketing - planlæg, gennemfør og følg op på omnichannel marketingaktiviteter
  • Salg - optimer salgsprocesserne og gør det muligt at sælge de rigtige produkter til de rigtige kunder på det rigtige tidspunkt
  • Kundeservice - kom kundernes voksende forventninger i møde og giv en suveræn kundeserviceoplevelse, fra første henvendelse til afsluttet sag

Foruden de "klassiske" værktøjer til salg, marketing og kundeservice kan Dynamics 365 udvides med ekstra funktionalitet, som giver endnu mere værdi:

  • Field Service - optimer serviceplaner, planlæg og udnyt ressourcer bedre, reducer rejsetid og opnå bedre kommunikation mellem kundeservice, forsendelse, lokale medarbejdere og kunder
  • XRM - udvid din D365 CE-platform til at håndtere fx leverandører, partnere, medarbejdere m.m.
  • Project Service -  spor, administrer og lever projektbaserede tjenester, fra første salg til fakturering

CGI er blandt de største Dynamics 365 CE-partnere i verden og har 400 dedikerede specialister i Microsofts nye platform til Customer Engagement. Med CGI får du sikkerhed for, at din Dynamics 365 CE-løsning skaber værdi med det samme.