Udbydere af kommunikationsservices bliver nødt til at gå nye veje i et marked, der udvikler sig eksplosivt. Moderne teknologier sikrer i samspil med alternative forretningsmodeller fremtidig vækst og indtjening.
Virksomheder
og
organisationer
opsamler
hver
dag
store
mængder
information.
Fx
oplysninger
om
økonomi,
medarbejdere
og
kunder.
Men
de
mange
data
får
først
værdi,
når
de
bliver
omsat
til
konkret
handling.
Vi
vil
alle
gerne
kunne
træffe
gode
beslutninger
hurtigt.
...
Vi hjælper udbydere af kommunikationsservices og medievirksomheder med at blive den nye generations leverandører. Vores erfaring med moderne telekommunikation dækker bl.a.
Migrering og vedligeholdelse af 1.500 applikationer hos seks af verdens største udbydere af telekommunikation
Levering af førende løsninger via vores serviceplatforme, M2M (kommunikation mellem maskiner) og ”Internet of Things”-applikationer
Vellykket udrulning af 48 faktureringssystemer over de seneste fem år og produktion af 570 millioner fakturaer om måneden
Kundeindsigt er lig med konkurrencefordel
På et mættet og konkurrencepræget telekommunikationsmarked er kundetilfredsheden altafgørende. Vi hjælper med at overvåge og analysere kundeoplevelsen, så der er grundlag for at give den optimale serviceoplevelse og øge kundeloyaliteten.
Vi hjælper vores kunder til at udbyde de bedste kommunikationsservices, men tilbyder også at tage over på dele af forretningen – fx ved at outsource kundesupporten til os.
Det siger vores kunder
Service desk-løsningen, som CGI har leveret til os de seneste fire år, har forbedret vores slutbrugeres tilfredshed og har reduceret den gennemsnitlige mængde opkald. Vores fælles strategi er at fortsætte med at forbedre serviceniveauet og at skabe den højest mulige kundetilfredshed hos vores slutbrugere de kommende år.
Lars Hylén, Vice President, WorkPlace Services, TeliaSonera
Det
hurtigt
voksende
økosystem
af
services
og
værktøjer
i
skyen
kan
accelerere
danske
virksomheders
rejse
mod
at
blive
datadrevede
gennem
analytics.
Men
det
kræver
et
godt
fundament,
en
øget
bevidsthed
...
In
2019,
we
conducted
in-person
interviews
with
75
client
executives
in
communications
who
report
that
top
of
mind
for
them
is
meeting
customer
demands
in
a
highly
competitive
environment
by
...
GI
hjælper
dig
med
at
forenkle
lønadministration,
timeregistrering
og
HR
management
i
Microsoft
Dynamics.
Vi
implementerer
og
supporterer
løsninger
fra
Lessor,
så
din
virksomhed
får
endnu
større
udbytte
af
Microsoft
...