Det er ferietid, og hvem husker at køre lagerreguleringen? Er der nogen, som har husket at fakturere de godkendte bilag? Blev dimensionsanalyserne opdateret, eller kigger vi på gamle tal? Er varedisponeringen beregnet, så vi har det rette grundlag at bestille efter? Og hvem kører de tunge opgaver udenfor almindelig arbejdstid?

FORESTIL DIG, AT DET HELE SKER AUTOMATISK!

Sådan kan det blive, hvis du vælger Opgaveplan til Microsoft Dynamics NAV, dette
add-on, giver dig følgende fordele:

  • Afvikling af opgaver med en fast frekvens
  • Afvikling af opgaver i bestemt tidsrum
  • Print rapporter uden for almindelig arbejdstid
  • Udlæs eller e-mail rapporter i PDF, Word eller Excel format
  • Kør rapporter med avanceret filtre (kræver tilretning)
  • Automatisk logning i forbindelse med afvikling
  • Bliv automatisk adviseret i dit rollecenter efter en opgave er afviklet, evt. kun når en opgave fejler
  • Kør opgaver i flere regnskaber
  • Performanceoptimeret ved fuld udnyttelse af 64-bit teknologi

UDFORDRINGERNE KAN LØSES

Med Opgaveplan kan opgaverne afvikles automatisk uden for normal arbejdstid, så du frigiver ressourcer og systemtid. Tunge opgaver kan afvikles med avanceret filtre, så netop du har kontrollen over, hvad der behandles. Automatisér afvikling af eksempelvis:

  • Opdatering af dimensionsanalyser
  • Massebogføring af salgsordrer
  • Massebogføring af salgsfakturaer og -kreditnotaer
  • Slet fuldt faktureret salgs- og købsordrer
  • Materialeplanlægning
  • Beregn laveste niveaukode
  • Lagerregulering inkl. bogføring til Finans
  • Udlæsning af elektroniske OIO-fakturaer til det offentlige