Partnerskab og kvalitet
For os er partnerskab og kvalitet både en filosofi og en levemåde. Vi udvikler og følger best management practices, og vi overfører disse til vores kundesamarbejde og leverancerammer for at fremme langsigtede og stærke partnerskaber med vores kunder. Vi lytter til vores kunder, og vi er dedikerede til at gøre alt, hvad vi gør, til kundernes tilfredshed.
Objektivitet og integritet
Vi tænker fuldt ud selvstændigt, når vi udvælger de produkter, services og løsninger, vi anbefaler vores kunder. Ved at gøre det, følger vi de højeste værdier for kvalitet, objektivitet og integritet. Dermed sikrer vi, at vi følger vores stramme regler for forretningsmæssig og professionel adfærd. Vi accepterer ikke nogen form for betaling fra leverandører!
Innovation og vidensdeling
Vores succes er baseret på kompetence, engagement og entusiasme hos vores ”members”. Derfor fremmer vi et miljø, præget af innovation og initiativ, hvor vi kan føle ejerskab og har plads til at støtte vores kunder optimalt – og derved sikre vores virksomhed profitabel vækst. Gennem teamwork, know-how og ekspertise giver vi vores kunder det bedste fra CGI. Og fordi vi er ”members” deler vi den værdi, vi skaber gennem medejerskab af egenkapitalen og overskudsdeling.
Respekt
Vores succes er baseret på kompetence, engagement og entusiasme hos vores ”members”. Derfor fremmer vi et miljø, præget af innovation og initiativ, hvor vi kan føle ejerskab og har plads til at støtte vores kunder optimalt – og derved sikre vores virksomhed profitabel vækst. Gennem teamwork, know-how og ekspertise giver vi vores kunder det bedste fra CGI. Og fordi vi er ”members” deler vi den værdi, vi skaber gennem medejerskab af egenkapitalen og overskudsdeling.
Finansiel styrke
Vi stræber efter at levere konsekvent stærke økonomiske resultater, som understøtter vores mål om langsigtet vækst og som belønner vores ”members” og aktionærer. Finansiel styrke giver os mulighed for løbende at investere og forbedre vores services og løsninger til gavn for vores kunder. Derfor arbejder vi hele tiden med vores forretning, så vi kan skabe bedre resultater end vores konkurrenter i branchen.
CSR – Corporate Social Responsibility
Vores forretningsmodel er designet til at sikre, at vi er tæt på vores kunder og lokalsamfund. Som ”members”påtager vi os vores vores sociale ansvar og bidrager til den fortsatte udvikling af de samfund, hvor vi bor og arbejder.