Primære faneblade

STABILISER OG FRIGØR RESSOURCER FRA DRIFT - INVESTER DEM I UDVIKLING

Vi hjælper dig med at sikre at du kan bruge færre ressourcer på it-drift og i stedet investere i udviklingen af din virksomhed, så du står stærkere i den digitale virkelighed.

Nedgangen i driftsressourcer går naturligvis ikke ud over stabiliteten af din ERP-løsning - vi understøtte og forbedre driften af din Microsoft Dynamics Business Central (NAV) med vores Application Management-løsning.

 

Sikker drift, konstante forbedringer og lavere omkostninger

Du får en drift support der bygger på CGI's globale, innovative driftssupportkoncept, som består af værktøjer og metodikker, der giver dig sikkerhed og tryghed omkring driften af dine it-systemer.

Det særlige ved konceptet er vores proaktive tilgang: Vi har konstant fokus på at stabiliserer, forbedre og på at fjerne uhensigtsmæssigheder - så du kan få en optimal løsning med lavere driftsomkostninger.

Vores løsning er veletableret, og vi har stor erfaring med Application Management - både for vores lokale og vores globale kunder.

Med vores skalerbare koncept får du en løsning, som er skræddersyet til dine behov - og du får altid tilgængelig support til din Dynamics BC (NAV).

 

Du får proaktiv, dedikeret og altid tilgængelig driftssupport til din Dynamics BC (NAV)

  • Single Point of Contact: Der er altid nogen klar til at håndtere dine incidents og ændring ønsker
  • Frie ressourcer: Incidents og ændrings ønsker håndteres af CGI, så jeres egne ressourcer kan frigives
  • Skalerbar løsning: Driftsaftalen sammensættes, så den passer nøjagtig til dine behov
  • Transparens og fokus på forbedringer: Ugentlige eller månedlige møder med dedikeret Service Delivery Manager for opfølgning, sparring samt proaktiv og reaktiv rapportering på aftalte KPI’er
  • Dedikeret helpdesk/supportteam: Lokale, erfarne Dynamics BC-konsulenter, ca. 1.000 kolleger over hele verden, er klar til at hjælpe via telefon/opkobling eller besøg hos jer
  • Tilpasning af aftalen til din forretning: Aftalt transitionsperiode uden bindinger og forpligtelser
  • Opgradering til nyere versioner: Standard opgraderinger såvel som dine speciale tilpasninger løftes efter aftale til nyere versioner
  • Adgang til dynamisk servicekatalog: Fx hjælp med performance issues og licensoptimering
  • Fokus på strategi og inspiration: Kvartalsmøder med dedikeret Engagement Manager