Nets A/S: Partnerskab med proaktivitet CGI Service Desk varetager kundeservicen til NemID. Det er et partnerskab, hvor Nets A/S fremhæver kvaliteten og proaktiviteten hos CGI - bl. a. i overvejelserne omkring udvikling af support via sociale medier. ...

Vi håndterer it- og forretningsprocesser med fokus på høj tilfredshed og vækst i vores kunders forretning. Med CGI's Business Process Services (BPS) kan din virksomhed reducere administrations- og driftsomkostninger ved at levere nye services hurtigere, forbedre kundetilfredsheden og øge virksomhedens fokus på de vigtigste kerneaktiviteter. Vores gode erfaringer med outsourcing opgaver hos virksomheder verden over minimerer dine risici og sikrer høj kvalitet og leverancesikkerhed.

Resultatet af et samarbejde med os, er sikre og særdeles strømlinede arbejdsprocesser og øget produktivitet samt større gennemsigtighed. Med alle vores services sørger vi for at opbygge en køreplan, der skal sikre innovation og løbende forbedringer.

Din foretrukne BPS-partner

Vi er din partner, som hjælper dig med at tage skridtet videre fra omkostningseffektivitet til bedre kundeoplevelser.

Vi er din ekspert, som yder proaktiv rådgivning og leverer dybtgående analyser, værdifuld kundeindsigt og intelligente automationsprocesser og - teknologier.

Og vi sørger for, at du kan betjene dine kunder på tværs af kanaler og enheder, når som helst og hvor som helst. Vores services omfatter blandt andet

  • Fakturering og inddrivelse

  • Kundepleje

  • Støtte til enterprisefunktioner (HR, finans, salg m.m.)

  • It help desk (desktop, infrastruktur, applikationssupport)

  • Kvalitet, compliance og analyse

  • Indskrivning, ordrebehandling og klargøring

  • Kundeservice, håndtering af klager og fastholdelse

  • Help desk til leverandører, medarbejdere og kunder

Vi har omfattende erfaring og ekspertise

  • Tværgående og branchefokuserede services, kombineret med et stærkt, lokalt partnerskab og fleksible globale leverancemodeller
  • ISO-certificerede processer og teknologiplatforme i verdensklasse

Det siger vores kunder:

Servicedesk-løsningen, som CGI har leveret til os, har forbedret vores slutbrugeres tilfredshed og har reduceret den gennemsnitlige mængde opkald. Vores fælles strategi er at fortsætte med at forbedre serviceniveauet og at skabe den højest mulige kundetilfredshed hos vores slutbrugere de kommende år.

- Lars Hylén, Vice President, WorkPlace Services TeliaSonera

Vores service desk i England blev i 2017 hædret af Service Desk Institute (SDI) med anerkendelsen '5-Star Service Desk Certification.' CGI er den eneste virksomhed i verden, hvis service desk har modtaget den anerkendelse fem år i træk.

 

five_star.png