Vil du have loyale kunder, der køber mere?

Så skal du interessere dig for Customer Experience Management (CEM). CEM handler om at give din kunde den bedst mulige samlede oplevelse med din virksomheds produkt eller service. Nye kunder er sjældent bedre, end dem du allerede har, og selvom det er godt at udvide, har det lige så stor værdi at fastholde. Tilfredse kunder er loyale kunder, der køber mere.

Kend din kunde gennem kundedata

Kundedata er en ressource med et kæmpe potentiale. Når du følger din kundes "rejse" eller "customer journey", får du et sjældent indblik i, hvad det vil sige at være kunde hos din virksomhed. Med CEM kan du personliggøre og målrette kommunikationen med hver enkelt kunde på tværs af alle salg- og marketingplatforme. Du kan præsentere produkter og ydelser, men endnu vigtigere er det, at du møder kunden med én samlet stemme overalt.

Vi bringer din virksomhed tættere på kunderne

Hos CGI hjælper vi dig med at kortlægge alle de steder, hvor din virksomhed er i berøring med kunderne. Når du kender dine kunders ”rejseplaner”, kan du møde dem i de såkaldte ”touch points”. Vi leverer it-løsningen, som kan hente, kombinere og analysere data fra alle relevante systemer og databaser. Målrettet kommunikation skaber værdi for din kunde, hver gang han eller hun er i berøring med din virksomheds produkt eller service.

Start med en strategi for Customer Experience Management

Inden du begiver dig ud på den spændende rejse mod øget kundefokus, skal du have formuleret klare, forretningsmæssige mål, så du havner det rigtige sted. Vores forretningskonsulenter kan hjælpe dig med at udarbejde en stærk CEM-strategi.

Lyder det interessant?

Tag en dialog med os, kontakt

Heinrich Dalby
M: 20 81 47 10
E: heinrich.dalby@cgi.com