Retail

Skab ekstraordinære kundeoplevelser

Det er blevet et konkurrenceparameter at kunne forudsige kundens adfærd. Samtidig er fokus flyttet fra produkt til oplevelser. Kunden forventer en skræddersyet købsoplevelse, i takt med at købsmulighederne er næsten utallige. Fysiske butikker spiller stadig en central rolle trods den digitale vækst. Det handler om at være i kontakt, der hvor kunden allerede er.

Customer Experience Management, CRM og Omnichannel er et lille udvalg af en lang række redskaber, der alle har til formål at forfine en gammel dyd – god kundeservice. Selve den tekniske løsning er mindre vigtig, mens slutresultatet er altafgørende: Tilfredse og ikke mindst loyale kunder.

En komplet løsning – eller hjælp til det helt specifikke?

Vi understøtter din forretning, hvad enten du har brug for en komplet end-to-end-løsning eller mangler den rette loyalitets-app. Vi er platformsuafhængige og hjælper dig med at vælge den brancheløsning, der passer til lige netop jeres forretning.

 Vi forstår, at I arbejder i en foranderlig verden og branche, og vi formår at bringe jeres forretning derhen, hvor I ønsker den skal være i fremtiden. Om det så er online eller offline – på mobil, web, sociale medier eller i skyen.

Lyder det interessant?

Kontakt os og hør, hvordan vi sammen skaber ekstraordinære oplevelser for dine kunder.

Henrik Dalsgaard
M: 52 18 53 39
E: henrik.dalsgaard@cgi.com